بیوگرافی دوستداشتنی ها
پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:خط میخی , آدرس خط میخی, فارسی باستان, :: 12:50 ::  نويسنده : lana

 Doostan berin be in adress esmetoonetoono  benevisin mikhish mikone

 

http://www.iranview.ir/pars.aspx

 

Booj Booj بوسهبوسه

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:الکساندر,ریباک,بیوگرافی, :: 12:49 ::  نويسنده : lana

الکساندر ریباک در 13 مه 1986 در مینسک کشور نروژ یک ویولونیست ،به دنیا آمد.او از 5سالگی شروع به نواختن ویالون و بیانو کرد.بدر و مادر اوNatalia Valentinovna Rybak یک بیانیست کلاسیک وIgor Alexandrovich Rybak ویالونیست مشهور هستند.او هم اکنون در Aker Bryggeدر نروز زندگی میکنه.
ریباک در مسابقات یوروویژن ۲۰۰۹ نماینده نروژ بود که توانست با ترانهٔ داستان پریان یا fairytalesدر این مسابقات که در مسکو برگزار می‌شد مقام اول را با شکستن تمام رکوردها و کسب ۳۸۷ امتیاز بدست آورد.
اولین آلبوم او با نام fairytaleدرست بس از بیروزیش در یوروویزن بیرون اومد.آلبوم بعدی او no boundries است که در زوون 2010 منتشر شد و با آهنگهای زیبای Europe's skies وoah خوش درخشید.

ریبک همچنین در فیلمهایی از جملهfairytales به کارگردانی Rune Langlo(کارگردان نروزی) که در واقع یک مستند در مورد خود اوست و در فیلم Yohanدر نقش Levi و در سال 2010 و همچنین فیلم How to Train Your  بازی کرده  Dragon

 

 

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:Akon,بیوگرافی,زندگینامه, :: 12:46 ::  نويسنده : lana

کشور سنگال متولد شد . پدر وی یکی از نوازندگان معروف جاز بود.
نام پدر وی مور تیام بود او به همراه خانواده اش در نیوجرسی ایالات متحده ساکن شدند . او برای اولین بار سبک هیپ - هاپ را در آنجا مشاهده و به عبارتی کشف کرد قبل از ان ایکان در سبک پاپ و یه چند ماهی در سبک راک فعالیت کرد اما با امدن به نیوجرسی سبک ار اند بی را ادامه داد و اکنون نیز سبک هیپ هاپ یا همان رپ را ادامه می دهد 

جالب این است که او به دلایلی مدتی را در زندان گذراند .البته او در این مدت وقت خود را صرف کار برروی ایده های خود برای در استودیوی خانگی خود آغاز کرد.موسیقی کرد . او به محض آزادی از زندان فهالیتهای موسیقی خود را با نوشتن و ضبط تراکهای 

نوارها و موسیقی وی راه خودشان را با کمپانی (SRC/Universal) پیدا کردند و با وجود مشکلاتی که در سر راه انتشار نوارهای 
وی بود بالاخره آلبوم وی منتشر شد 

شروع به کار وی در سبک رپ به طور جدی از ژوئن ۲۰۰۴ بود 

ایکان در سال 2004 با البوم زیبای Trouble به شهرت رسید 

 

او هم اکنون از بزرگان عرصه یه رپ در کله دنیا است و تا کنون 5 جایزه یه مختلف در این رابطه گرفته است

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:هیلاری,داف,بیوگرافی, :: 12:45 ::  نويسنده : lana

 

 هیلاری ارهاد داف در 28 سپتامبر 1987 یه خانواده باب و سوزان داف که در شهر هاستون ایالت تگزاس امریکا زندگی

 می کرد اضافه شد. او از همان بچگی به بازیگری علاقه  داشت و شانس بزرگی که او داشت این بود که نقش Wendy در

 فیلم تلویزیونی Casper Meets Wendy در سال 1998 به او پیشنهاد شد.

یک سال پس از این فیلم او در فیلم The Soul Collector بازی کرد که باعث شهرت او شد زیرا پس از این فیلم بود که مقالات

جنجالی زیادی در مورد او نوشته شد. پس از این موفقیت در سال 2001 او به دیزنی رفت تا در سری تلویزیونی Lizzie

 McGuire نقش اصلی فیلم یعنی " Lizzie " را بازی کند این فیلم یک موفقیت بزرگ بود و هیلاری را به سوی یک ستاره بین

المللی شدن پیشبرد. فیلم سینمایی The Lizzie McGuire در 2 می 2003 با 42 میلیون دلار امریکا هزینه، در سینما اکران شد.

پس از این فیلم کمپانی دیزنی اعلام کرد که قسمت دوم این فیلم هم در همین سال ساخته خواهد شد و این در حالی است که هیلاری

 داف اولین آلبوم خود را به نام "Metomorphisis" به تازگی روانه بازار کرده است این آلبوم موفق در حدود یک هفته 2 میلیون

نسخه فروخت.

    در حالی که هیلاری برای پشتیبانی آلبومش در امریکا سفر می کرد حرفه بازیگری اش را کنار نگذاشت و در سال 2004 در

 فیلم A Cinderella Storyکه Chad Michael Murray هم در آن بازی می کرد نمایان شد و این فیلم در 19 جولای همان سال

 در سینما اکران شد.

پس از آن فیلم های Raise Your Voice در سال 2004 و The Perfect Man در سال 2005 ساخته شدند که هر دو در سال

2005 اکران شدند.

    هیلاری داف در سال 2004 سخنگوی سازمان Kids With A Cause" که یک سازمان مخصوص کودکان بی سرپرست 

 است، بود.

    او در حرفه موسیقی خوب بوده است، آلبوم دوم او Self نام دارد، سومین آلبومش "Most Wanted". و آلبوم چهارم او به نام

"Dignity" در 3 آوریل 2007 بیرون بیاید.

 

 

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:nicole,نیکول,بیوگرافی, :: 12:45 ::  نويسنده : lana

نیکول پریسکویا الیکولانی ولیانته شرزینگرهمچنین معروف به نیکول کیا، (زاده ۲۹ ژوئیه ۱۹۷۸) یکی از خوانندگان موسیقی پاپ، شاعر، رقصنده و مدل آمریکایی است. بیشتر شهرت او بخاطر آواز خوانی در گروه پوسی کت دالز حاصل شده است. همچنین نام خانوادگی شرزینگر را از ناپدری‌اش پذیرفته است.
شرزینگر در شهر هانولولوی هاوایی آمریکا از پدری فیلیپینی و مادری دو رگه روسی - هاوایی متولد شد. مادرش "رزمری" در زمان تولد نیکول هجده سال سن داشت و در محله‌ای فقیرنشین زندگی می‌کرد. والدین نیکول زمانی که او هنوز نوزاد بود از یکدیگر جدا شدند. خانواده مادری او، زمانی که نیکول شش سال سن داشت، به همراه خواهرش Ke'ala و پدرخوانده آلمانی - آمریکایی‌اش به لویویل (Louisville) در ایالت کنتاکی آمریکا نقل مکان کردند. به گفته خودش او به صورت کاتولیکی محافظه‌کار تربیت شده است، اگرچه که امروز دیگر کاتولیک نیست. او ابتدا در سن نوجوانی به مدرسه راهنمایی "Meyzeek Middle School" رفت. او بیان می‌کند که در دوران بزرگ شدنش پول زیادی نداشته و از مادرش به خاطر تمام پشتیبانی که از او کرده تا به جایی برسد که امروز هست، متشکر است. او اجرا را با شرکت در مدرسه "Youth Performing Arts" در دبیرستان "DuPont Manual High School" و اجرا کردن با "Actors Theatre of Louisville" آغاز نمود. این همزمان با آشنا شدنش با دوست قدیمی و بازیگرش "Liz Davito" بود. در سال ۱۹۹۶ شرزینگر به عنوان یک نوجوان، موفق شد اولین نایب قهرمان در مسابقه کلاسیک استعداد کوکاکولا در نمایشگاه ایالتی کنتاکی باشد.

 

 

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:سلنا , گومز,بیوگرافی, :: 12:36 ::  نويسنده : lana

نام اصلی سلنا ماری گومز زمینه فعالیت بازیگر، خواننده ملیت ایالات متحده آمریکا

تولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲

 

نام مادر وی مندی تیف بوده و اصلا ایتالیایی تبار بوده مادر گومز دارای سابقه بازیگری نیز بوده پدر وی ریکاردو گومز نام دارد واصلا مکزیکی بوده.پدر و مادرش وقتی که وی ۵ ساله بوده از هم جدا شدند.مادر گومز دوباره در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرده. وی مسیحی بوده. بهترین دوست دمی لویتو بوده.این دو از زمان فیلم بارنی و دوستان با هم دوست هستند. وی صاحب ۴ سگ بوده.

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:ckn'dkhli,fd,'vhtd,nld, :: 12:33 ::  نويسنده : lana

دوان لواتو  متولد ۲۹ اوت ۱۹۹۲ بازیگر، خواننده،نوازندهی آمریکایی می‌باشد. اولین نقش او، آنجلا، در سریال بارنی و دوستان بود. بعد از آن بخاطر بازی به عنوان نقش اول فیلم کمپ راک محصول شبکهٔ دیزنی معروف شد. سپس با بازی در سریال سانی با یک شانس در نقش سانی مونرو و فیلم برنامهٔ حفاظت از پرنسس در سال ۲۰۰۹ بر شهرتش افزوده شد. او همچنین در کارهای بشر دوستانه و فعالیت‌های خیریهٔ زیادی شرکت کرده‌است.

 

به عنوان یک هنرمند تکخوان، لواتو اولین آلبوم خودرا با نام((فراموش نکن))در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۸ عرضه نمود. آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ توانست رتبه ۲ را از آن خود کند و در اولین هفته بیش از ۸۹،۰۰۰ کپی به فروش برساند. این آلبوم در آمریکا بیش از ۵۰۰،۰۰۰ کپی به فروش رسانید. لواتو در یک مصاحبه اعلام کرد که این آلبوم فقط در ۱۰ روز ضبط شده بود. او دومین آلبوم خویش را با نام «دوباره اینجا رسیدیم» را در ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۹ عرضه کرد. این آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ توانست رتبه اول را بگیرد و بیش از ۱۰۸،۰۰۰ کپی در اولین هفته به فروش برسد. سومین آلبوم او با نام شکسته نشده در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۱ عرضه شد و توانست رتبهٔ چهارم را در بیلبورد ۲۰۰ آمریکا بدست بیاورد. چهارمین آلبومش با نام «دمی» ۱۴ می ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد. اولین تک آهنگ این آلبوم، آهنگ پرفروش حملهٔ قلبی است.
در پاییز ۲۰۱۲ لواتو به عنوان داور فصل دوم از برنامهٔ آمریکایی اکس فاکتور شرکت می‌کند.

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:پاریس,هیلتون,بیوگرافی, :: 12:32 ::  نويسنده : lana

پاریس هیلتون

 در تاریخ17  فوریه ۱۹۸۱ در نیویورک بدنیا آمد.

 

پاریس ویتنی هیلتون وارث امپراتوری چهار میلیارد دلاری هتلهای مجلل هیلتون است، اما این دختر ۲۴ ساله نه علاقه ای به هتلداری دارد و نه آنچه وی را مشهور کرده است: شهرت.

وی که معروفترین جمله اش
It’s Hot است، هفته گذشته اعلام کرد می خواهد دو سال دیگر زندگی عمومی خود را رها کند و با نامزدش کانون "گرم" خانواده را تشکیل دهد. 

ستاره مجموعه تلویزیونی "زندگی ساده" به مجله نیوزویک گفته است: "وقتی جوانتر بودم، خیال می کردم ایفای نقش یک دختر بلوند کودن بانمک است. من در تلویزیون این نقش را ایفا می کنم چون بامزه است. ولی حالا خودم را زنی اهل تجارت و اسمم را یک برند (نام تجاری) می دانم."

پاریس هیلتون که اخیرا با فیلم ترسناک "خانه مومی" بر پرده نقره ای سینما درخشید، به این مجله گفته است که دیگر از ایستادن مقابل دوربین عکاسان لذت نمی برد. "کار عذاب آوری است. همه می پرسند آیا می توانند از من عکس بگیرند؟ با خودم فکر می کنم اینها یک مشت فلک زده اند. باورم نمی شود قبلا از این کارها لذت می بردم."

زندگی در سایه شهرت، خواسته یا ناخواسته، میراثی خانوادگی برای پاریس هیلتون است. مادرش کتی در شبکه ان بی سی آمریکا یک برنامه تلویزیونی دارد که در آن آداب زندگی اشرافی را به ۱۴ رقیب آموزش می دهد.
 

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:زندگینامه,بیوگرافی,بیانسه, :: 12:32 ::  نويسنده : lana

وی در شهر هوستون ، ایالت تگزاس چشم به جهان گشود. او در آغاز به خاطر اینکه خواننده اول گروه دستینیز چایلد بود مشهور شد. پس از یک دوره از کارهای موفقیت آمیز با گروه بیانسه، آلبوم خود را به نام «دیوانه‌وار در عشق (crazy in love) وارد بازار کرد. این آلبوم تبدیل به یکی از بزرگترین آلبوم‌های آن سال شد و بیانسه برای آن ۵ جایزه گرمی به دست آورد. آلبوم دوم بیانسه به نام B'day) - روز تولد) همزمان با تولد ۲۵ سالگی او وارد بازار شد و دلیل این نام‌گذاری نیز همین است.

 

بیانسه همچنین در عرصه سینما نیز موفقیت‌هایی را به دست آورده و در فیلم‌های هالیوودی مثل پلنگ صورتی و دختران رویایی بازی کرده‌است. همچنین همسر او جی-زی رپر و خواننده هیپ پاپ مشهور است. آن‌ها سال ۲۰۰۸ ازدواج کردند. در مراسم جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۱۱در حالی که بر روی صحنه مشغول خواندن بود لباس خود را باز کرد و نشان داد که حامله‌است. پدر بچه جی-زی، رپکن معروف است.

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:بریتنی , بیوگرافی, زندگینامه, :: 12:32 ::  نويسنده : lana

بریتنی جین اسپیرز متولد ۲دسامبر ۱۹۸۱ خواننده، رقاص، ترانه سرا، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می سی سی پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد. اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی در برنامه‌های تلویزیونی نیز بازی کرده‌است.

بریتنی نخستین آلبوم خود ()عزیزم یک بار دیگر)) را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت شهرت سوق داد. آهنگ «عزیزم یک بار دیگر» در بیلبورد رتبه اول را کسب کرد. او دومین آلبوم استدیویی خودش را به نام ((اوه بازم دسته گل به آب دادم!)) در سال ۲۰۰۰ با موفقیت روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک الگو تثبیت کرد و رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد.

در سال ۲۰۰۱ با آلبوم سوم خود به نام «بریتنی» و اجرای نقش اول در فیلم ((چهار راه((  حوزه فعالیت خود را گسترش داد. و در پی آن، در سال ۲۰۰۳ آلبوم چهارم او به نام ((داخل محدوده))  شامل آهنگهای همچون ((من در برابر موسیقی((  و((زهرآگین))و ((هربار)) منتشر شد. بعد از انتشار دو آلبوم بسیار موفق و به شهرت رسیدن او، زندگی شخصی و مشکلات بریتنی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. در سال ۲۰۰۷ آلبوم پنچم او به نام((خاموشی)) منتشر شد که با استقبال نسبتاً کمی مواجه شد، با این وجود آهنگهای مثل ((باز هم می‌خوام))  و  ((تکه‌ای از من))  موفق بودند. در سال ۲۰۰۸ به خاطر بیماری افسردگی-شیدایی در بیمارستان بستری شد و پس از وقفه‌ای در زندگی حرفه‌ای او، وی در اواخر سال ۲۰۰۸ و همزمان با سالروز تولدش آلبوم ششم خود را به نام سیرکمنتشر کرد. تک آهنگ او به نام)) زن‌باره((  آهنگ شماره یک شد. در سال ۲۰۰۹ اومجموعه تک آهنگ‌ها را روانه بازار کرد که تک آهنگ آن به نام  ((۳ ((   آهنگ شماره یک در چارت کانادا و آمریکا شد.

 

  آهنگ پیشنهادی از بریتنی: Perfume

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیوگرافی دوستداشتنی ها + عکس و آدرس lana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 30864
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content