پاریس هیلتون
 
بیوگرافی دوستداشتنی ها
پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:پاریس,هیلتون,بیوگرافی, :: 12:32 ::  نويسنده : lana

پاریس هیلتون

 در تاریخ17  فوریه ۱۹۸۱ در نیویورک بدنیا آمد.

 

پاریس ویتنی هیلتون وارث امپراتوری چهار میلیارد دلاری هتلهای مجلل هیلتون است، اما این دختر ۲۴ ساله نه علاقه ای به هتلداری دارد و نه آنچه وی را مشهور کرده است: شهرت.

وی که معروفترین جمله اش
It’s Hot است، هفته گذشته اعلام کرد می خواهد دو سال دیگر زندگی عمومی خود را رها کند و با نامزدش کانون "گرم" خانواده را تشکیل دهد. 

ستاره مجموعه تلویزیونی "زندگی ساده" به مجله نیوزویک گفته است: "وقتی جوانتر بودم، خیال می کردم ایفای نقش یک دختر بلوند کودن بانمک است. من در تلویزیون این نقش را ایفا می کنم چون بامزه است. ولی حالا خودم را زنی اهل تجارت و اسمم را یک برند (نام تجاری) می دانم."

پاریس هیلتون که اخیرا با فیلم ترسناک "خانه مومی" بر پرده نقره ای سینما درخشید، به این مجله گفته است که دیگر از ایستادن مقابل دوربین عکاسان لذت نمی برد. "کار عذاب آوری است. همه می پرسند آیا می توانند از من عکس بگیرند؟ با خودم فکر می کنم اینها یک مشت فلک زده اند. باورم نمی شود قبلا از این کارها لذت می بردم."

زندگی در سایه شهرت، خواسته یا ناخواسته، میراثی خانوادگی برای پاریس هیلتون است. مادرش کتی در شبکه ان بی سی آمریکا یک برنامه تلویزیونی دارد که در آن آداب زندگی اشرافی را به ۱۴ رقیب آموزش می دهد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیوگرافی دوستداشتنی ها + عکس و آدرس lana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 30873
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1