الکساندر ریباک
 
بیوگرافی دوستداشتنی ها
پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:الکساندر,ریباک,بیوگرافی, :: 12:49 ::  نويسنده : lana

الکساندر ریباک در 13 مه 1986 در مینسک کشور نروژ یک ویولونیست ،به دنیا آمد.او از 5سالگی شروع به نواختن ویالون و بیانو کرد.بدر و مادر اوNatalia Valentinovna Rybak یک بیانیست کلاسیک وIgor Alexandrovich Rybak ویالونیست مشهور هستند.او هم اکنون در Aker Bryggeدر نروز زندگی میکنه.
ریباک در مسابقات یوروویژن ۲۰۰۹ نماینده نروژ بود که توانست با ترانهٔ داستان پریان یا fairytalesدر این مسابقات که در مسکو برگزار می‌شد مقام اول را با شکستن تمام رکوردها و کسب ۳۸۷ امتیاز بدست آورد.
اولین آلبوم او با نام fairytaleدرست بس از بیروزیش در یوروویزن بیرون اومد.آلبوم بعدی او no boundries است که در زوون 2010 منتشر شد و با آهنگهای زیبای Europe's skies وoah خوش درخشید.

ریبک همچنین در فیلمهایی از جملهfairytales به کارگردانی Rune Langlo(کارگردان نروزی) که در واقع یک مستند در مورد خود اوست و در فیلم Yohanدر نقش Levi و در سال 2010 و همچنین فیلم How to Train Your  بازی کرده  Dragon

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیوگرافی دوستداشتنی ها + عکس و آدرس lana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 30865
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1